کرکره برقی در شیراز

کرکره برقی در شیراز

کرکره برقی در شیراز

اکثر ساختمان‌ها فروشگاه‌ها و مراکز تجاری در شهر شیراز از کرکره برقی رای ورودی ساختمان و فروشگاه استفاده می‌کنند که باعث افزایش امنیت آسودگی رفت و آمد می‌شود.
اگر قصد خرید کرکره برقی در شیراز را دارید راه حل شما پیش امنیت شیراز است که بزرگترین نمایندگی کرکره‌های برقی و موتور کرکره‌ می‌باشد. اکثر فروشگاه‌ها در مراکز خرید از کرکره برقی برای فروشگاهشان استفاده می‌کنند را که قابلیت شخصی‌سازی متناسب با آن فروشگاه را دارد.
تمامی موتور کرکره‌های امنیت شیراز ارای گارانتی و ضمانتنامه می‌باشند همچنین تیغه کرکره‌های برقی بهترین کیفیت را دارد.
با استفاده از کرکره‌های برقی دیگر نیازی نیست درب فروشگاه را قفل‌های کتابی ببندید و می‌توانید با استفاده از یک ریموت کنترل دربی از فولاد را ه صورت کرکره‌ای برای فروشگاهتان قرار دهید علاوه بر آن می‌توانید ز قفل‌های کتابی هم در نهایت استفاده کنید تا امنیت کرکره برقی افزایش یابد چنین می‌توانید از قفل‌های برقی هم استفاده کنید.
امروزه با افزایش سرقت‌ها اکثر ساکنین ساختمان‌ها به استفاده از کرکره‌های برقی روی آوردند که حداکثر امنیت را برای پارکینگ و درب ورودی منزل ایجاد نمایند.

 

کرکره برقی در شیراز
کرکره برقی در شیراز
امروزه با افزایش سرقت‌ها اکثر ساکنین ساختمان‌ها به استفاده از کرکره‌های برقی روی آوردند که حداکثر امنیت را برای پارکینگ و درب ورودی منزل ایجاد نمایند.
کرکره‌های برقی امنیت شیراز بهترین متریال و کیفیت را دارا می‌باشد و ضد آب هستند و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.
موتور کرکره برقی در شیراز
موتور کرکره در شیراز
نصب کرکره برقی در شیراز 
نصب کرکره برقی در شیراز از خرید آن مهمتر است را که نصب صحیح طول عمر موتور کرکره را افزایش می‌دهد و در صورتی که استانداردهای لازم هنگام نصب رعایت نشود کرکره برقی در فاصله کوتاه ه مشکل و خرابی برمی‌خورند
امنیت شیراز دارای با تجربه‌ترین تکنسین‌ها و نصاب‌های کرکره برقی در شیراز و استان فارس است و از ابتدای خرید تا نصب کرکره برقی و موتور کرکره در شیراز همراه شما هستیم.
با امنیت شیراز می‌توانید با بهترین قیمت بهترین کرکره برقی را در شهر شیراز تهیه نمایید و با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت آن را نصب کنید.

قیمت کرکره برقی در شیراز 

قیمت کرکره برقی در شیراز و موتور کرکره در شیراز به عوامل گوناگونی بستگی دارد مانند ارز کرکره برقی و وزن تیغه کرکره و میزان تردد. در صورتی که ارز کرکره برقی زیاد باشد و وزن آن هم زیاد باشد باید از موتور کرکره‌ای با توان بیشتر استفاده کرد.
قطعاً هر چقدر توان موتور کرکره بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است و هر چقدر یغه‌های کرکره بزرگ باشند قیمت نصب نیز بالاتر است

کرکره برقی و موتور کرکره در شیراز

مکان های مورد استفاده کرکره برقی در شیراز 

  • کرکره برقی مغازه در شیراز 
  • کرکره برقی فروشگاه در شیراز 
  • کرکره برقی نمایشگاه در شیراز 
  • کرکره برقی درب پارکینگ در شیراز 
  • کرکره برقی درب منزل در شیراز 

افزایش امنیت مغازه و خانه با کرکره برقی

امروزه اکثر ساختمان های نوساز ورودی ساختمان را به گونه ای طراحی میکنند که سیستم برای ورود و خروج خودرو ها و وسیله نقلیه به پارکینگ ساختمان به وسیله کرکره برقی یا همان موتور کرکره باشد ان هم به چند دلید که عبارتند از:

  • اشغال فضای کم 
  • امنیت نسبتا بالا
  • قیمت بسیار مناسب 
  • شخصی سازی اسان برای ساختمان ها و فروشگاه ها

اما به یک نکته توجه کنید که سال های قبل ساختمان های نوساز از درب های لولایی برای ورودی ساختمان استفاده میکردند که سیستم باز و بسته کردن انها جک پارکینگ بود که هم قیمت ان بالاتر است و هم امنیت ان بالاتر از کرکره برقی است. درصورتی که قصد خرید جک پارکینگ در شیراز را دارید کلیک کنید. 

کرکره برقی پارکینگ در شیراز
نصب موتور کرکره در شیراز

ادرس امنیت شیراز: شیراز خیابان 30متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662