نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز

نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز

نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز

دزدگیر کلاسیک یکی از پرفروش ترین و بهترین برند های دزدگیر اماکن است و اگر در شهر سیراز ساکن هستید و قصد خرید دزدگیر کلاسیک در شیراز را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز است که در حال حاضر امنیت شیراز تنها نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز و استان فارس است.

امروزه با افزایش سرقت از منزل و مغازه اکثر ساکنین شیراز به خرید دزدگیر روی اورده اند تا با این کار از سرقت جلوگیری کنند و احتمال سرقت را پایین بیاورند. دزدگیر های کلاسیک دارای بهترین اژیر ها هستند و همچنین دارای تلفن کننده هستند که درصورتی چشمی های این دزدگیر مانعی را تشخیص دهند یا حرارتی را تشخیص دهند تلفن کننده با سیم کارتی که درون ان قرار دارد با شماره شما تماس میگیرند.

دزدپیر های کلاسیک چند نوع هستند که عبارتند از:

دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت: این نوع دزدگیر ها با سیم کشی به تلفن کننده وصل میشوند و هنگام اخطار با خط تلفن ثابت با شماره ای که روی ان تنظیم شده است تماس میگیرد و در عین حال اژیر هم به صدا در می اید.

دزدگیر با تلفن کننده سیمکارتی: این نوع دزدگیر پرفروش ترین دزدگیر اماکن نه تنها در شیراز بلکه در کل ایران است و شما با خرید این دزدگیر یک سیمکارت در درون تلفن کننده قرار میدهید. هنگامی که سنسور ها ورود غیر قانونی را تشخیص دهند با شماره ای که روی سیستم ست شده است تماس گرفته میشود و پیامک ارسال میشود.

دزدگیر کلاسیک در شیراز
دزدگیر کلاسیک در شیراز

نصب دزدگیر کلاسیک در شیراز 

درصورتی که برای مغازه یا فروشگاه خود یا منزل خود دزدگیر کلاسیک خریداری کردید و نیاز به نصب ان دارید، امنیت شیراز بزرگترین نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز است که با تجربه ترین و مجرب ترین نصاب های دزدگیر اماکن در این فرروشگاه فعالیت میکنند و دزدگیر کلاسیک شما را با مناسب ترین قیمت و گارانتی نصب بررایتان نصب میکنند با پشتیبانی و خدمات پس از نصب. برای نصب دزدگیر مغازه در شیراز و نصب دزدگیر خانه در شیراز با ما تماس بگیرید.

قیمت دزدگیر کلاسیک در شیراز 

دزدگیر کلاسیک یکی از بهترین دزدگیر های اماکن در بازار است و توجه داشته باشید با خرید از نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز قیمت تمام شده برای مشتریان و مصرف کنندگان تفاوتی با قیمتی که در شهر های دیگر و تولید کننده اصلی ندارد.

با خرید دزدگیر کلاسیک از نمایندگی اصلی ان در شیراز خیالتان از قیمت تمام شده هم راحت باشد چرا که تضمین قیمت هم به مشتریان عزیز داده میشود.

نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز
نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز

مکان های قابل نصب دزدگیر کلاسیک در شیراز

  • مغازه
  • فروشگاه
  • منزل
  • کارخانه
  • کارگاه
  • شرکت
  • باغ
  • ویلا

امینن شیراز نمایندگی تمامی سیستم های حفاظتی و نظارتی در شیراز است و دیگر ساکنین شیراز دیگر نیازی نیست این محصولات را از افراد واسط تهیه کنند که تولید کننده ان محصول هیچ پشتیبانی از ان محصول نمیکند. در صورتی که ساختمان نوسازی دارید یا میخواهید ساختمان خود را ایمن کنید امنیت شیراز بزرگترین فروشگاه جک پارکینگ در شیراز و دزدگیر مغازه در شیراز و دزدگیر خانه در شیراز است.

هنگام خرید دزدگیر کلاسیک توجه داشته باشید که دزدگیر های تلفن کننده خط ثابت را تهیه نکنید چرا که سارق میتواند در حیاط منزل یا از بیرون سیم تلفن ثابت را قطع کند ولی این موضوع در تلفن کننده های سیمکارتی رخ نمیدهد.

نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز بی صبرانه منتظز حضور گرم همشهری های عزیز است برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

دزدگیر کلاسیک در شیراز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662