نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز

دزدگیر سایلکس در شیراز
ادرس نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز: شیراز خیابان 30متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131

نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز

امنیت شیراز بزرگترین نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز است و این دزدگیر را با بهترین قیمت به شیرازی های عزیز عرضه میکند. این دزدگیر دارای تلفن کننده و چشمی های حرارتی و حرکنی مخصوص است که با نصب انها در منزل و محل کارتان میتوانید از سرقت منزل، مغازه یا فروشگاهتان جلوگیری کنید. در صورتی که قصد خرید دزدگیر خانه در شیراز را دارید کلیک کنید.

در صورتی که قصد خرید دزدگیر سایلکس در شیراز را دارید میتوانید هم با ما تماس بگیرید و هم به صورت حضوری به فروشگاه و نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز مراجعه نمایید.

نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز
خرید دزدگیر سایلکس در شیراز

خرید دزدگیر سایلکس در شیراز

در میان برند های دزدگیر اماکن برند سایلکی یکی از بهترین برند های موجود در بازار است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید و اکثر نصاب های شهر شیراز نیز از کیفیت این برند و کارکرد ان راضی هستند و ان را به برند های یگر ترجیح می دهند. شما میتوانید همین برند و برند های دیگر دزدگیر اماکن را از نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز خریداری کنید که فورا همان روز در خانه یا محل کار شما نصب شود.

نصب دزدگیر سایلکس در شیراز 

در صورتی که قصد نصب دزدگیر سایلکس در شیراز یا استان فارس را دارید باید بگوییم امنیت شیراز بزرگترینن نمایندگی دزگیر سایلکس در شیراز البته نه تنها دزدگیر سایلکس بلکه کل سیستم های حفاظتی و نظارتی در شیراز است. در این نمایندگی با تجربه ترین و ماهر ترین نصاب های دزدگیر اماکن فعالیت میکنند البته نه تنها نصب بلکه تعمیرات دزدگیر اماکن را نیز به صورت تخصصی انجام میدهند.

نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز
دزدگیر سایلکس در شیراز

سایلکس یکی از برترین تولید کننده های دزدگیر اماکن در ایران است که محصولات خود را به کشور های همسایه نظیر عراق، ترکیه صادر میکند و تا به حال به شخصه برای فروشگاه امنیت شیراز پیش نیامده است.

عملکرد دزدگیر سایلکس

عملکرد دزدگیر سایلکس به این گونه است که تلفن کننده ان بر روی سیمکارت یا خط ثابت ست میشود و چشمی ها و سنسور ها در قسمت هایی از منزل و محل کار که نیاز است نصب میشود و زمان خروج از منزل یا محل کار این سنسور ها و چشمی ها فعال میشوند. در صورتی که این سنسور ها فعال شوند تلفن کننده با خط یا سیمکارتی که در سیستم ان ثبت شده است تماس میگیرد و برای ان پیام ارسال میکند و اژیر ان که در راه روی ساختمان یا در راه پله در محفظه قرار دارد به صدا در می اید.

دزدگیر های سایلکس انواع گوناگونی دارند که عبارتند از:

  • دزدگیر معمولی سایلکس: با استفاده از این نوع دزدگیر هنگام ورود غیر مجاز اژیر های دزدگیر به صدا در می اید و دیگر تلفن کننده ندارند و باید با استفاده از ریموت خاموش شوند.
  • دزدگیر سایلکس با تلفن کننده خط ثابت: در این نوع دزدگیر هنگام ورود غیر مجاز علاوه بر اینکه اژیر ان به صدا در می اید در داخل خانه و بیرون از منزل بلکه با خط ثابت تماس نیز گرفته میشود.
  • دزدگیر سیمکارتی سایلکس: با استفاده از این دزدگیر و قرار دادن یک سیمکارت در تلفن کننده ان هنگامی که چشمی ها و سنسور ها با ورود غیر مجاز فعال میشود تلفن  کننده با شماره تلفنی که روی سیستم ست شده است تماس میگیرد.

تمامی این دزدگیر ها و تمامی سنسور های انها در نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز با گارانتی طلایی موجود است.

 

 


2 دیدگاه برای “نمایندگی دزدگیر سایلکس در شیراز

  1. محمود بهمنی گفته:

    امنیت شیراز یکی از بهترین هاستتت خیالتون از بابت قیمت راحت اگر قصد خرید دزدگیر سایلکس در شیراز رو دارید واقعاا راه حلتون اینجاست

  2. روح الله گفته:

    اگر نتونستید پیداشون کنید ادرس فروشگاهشون اینجاست شیراز خیابان 30متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662