جک پارکینگ در شیراز

جک پارکینگ در شیراز

جک پارکینگ در شیراز

تمام مشتریان عزیزی که در استان فارس و در شهر شیراز هستند و قصد خرید جک پارکینگ در شیراز را دارند با شماره تماس ما تماس بگیرند یا اینکه به صورت حضوری مراجعه کنند ادرس فروشگاه برای خرید حضوری جک پارکینگ در شیراز: شیراز خیابان 30متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131

امروزه اکثر ساختمان ها و خانه ها از یک سیستم برای درب ورودی پارکینگ استفاده میکنند که جک پارکینگی یا جک درب برقی یکی از انهاست. شما مشتریان عزیز با استفاده از جک درب برقی در شیراز میتوانید به اسانی هرچه تمام تر رفت و امد کنید علاوه بر ان امنیت درب پارکینگ را چندین برابر میکند.

پادکست صوتی و تصویری جک پارکینگ در شیراز 

جک برقی در شیراز
جک پارکینگ در شیراز

خرید جک پارکینگ در شیراز 

تمام مشتریان عزیزی که در شهر شیراز هستند میتوانند جک پارکینگی مناسب با درب پارکینگ منزل یا محل کار خود را از نمایندگی جک پارکینگ در شیراز  تهیه کنند.  با خرید از نمایندگی جک پارکینگ در شیراز جک پارکینگی شما با نصاب برای شما ارسال میشوند و با تضمین بهترین نصب را برای شما مشتریان عزیز انجام میدهند. هنگام خرید جک درب برقی در شیراز باید به نکاتی مانند انداره درب پارکینگ و وزن هر لنگه و ارتفاع درب پارکینگ دقت کنید همچنین میزان ترددی که دارید و اب و هوای شهر  شیراز و استان فارس دقت فرمایید چرا که این موارد در انتخاب جک پارکینگی به شدت تاثیر گذار است و نوع جک پارکینگ شما رو مشخص میکند.

نصب جک پارکینگ در شیراز 

نصب چک پارکینگ از خرید ان مهم تر و باید به بهترین شیوه و موقعیت جک بازویی را نصب کنید. فروشگاه امنیت شیراز دارای تکنسین های مجرب و با تجربه در زمینه نصب جک پارکینگ یکی از ماهر ترین نصاب های جک پارکینگ در شیراز و استام فارس هستند که جک پارکینگ مشتریان عزیز در شیراز رو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نصب میکنند.

نمایندگی جک بازویی در شیراز 

خرید سیستم های حفاظتی و نظارتی باید از فروشگاه و نمایندگی های نزدیک همان منطقه باشد بلکه هم خیال مشتریان از خریدی که دارند انجام میدهند راحت باشد و از جهت دیگر در صورتی که به مشکل و خرابی برخورد کردند محصولات رو پشتیبانی کند و انها را تعمیر کنند. گارانتی تمامی محصولات جک پارکینگی فقط در صورتی که خرید از نمایندگی ها انجام شده باشد از ان محصول پشتیبانی میکند. در صورتی که در شهر شیراز و استان فارس زندگی میکنید و قصد خرید جک جک پارکینگ در شیراز و از نمایندگی جک درب برقی در شیراز را دارید با ما تماس بگیرید.

جک بازویی در شیراز

قیمت جک درب پارکینگ در شیراز 

قیمت جک پارکینگ در شیراز به عوامل زیادی از قبیل میزان تردد شما در طول روز و طول کورس مورد نیاز و همچنین برند انها بستگی دارد و کیفیت جک پارکینگی که خریداری میکنید. قطعا هرچقدر درب پارکینگ شما سنگین تر باشد و عریض تر باید از جک های پارکینگی با توان بیشتر استفاده کنید و طول کورس بالاتر به همین سبب قیمت جک های پارکینگی با قدرت بالاتر بیشتر اشت.

عملکرد جک های پارکینگی در شیراز 

عملکرد جک های پارکینگی بسته به نوع انها متفاوت است و کارکد انها باهم فرق میکند.

عملکرد جک های الکترومکانیکی: جک های الکترو مکانیکی جک هایی هستند که به واسطه چرخ دنده ها کار میکنند و شما با فشردن یک دکمه مدار فرمان به بازو ها دستور میدهند که باز و بسته شوند به واسطه چرخ دنده ها.

عملکرد جک های هیدرولیکی: جک های هیدرولیکی درب پارکینگ را با فشار روغن باز و بسته میکنند ولی فرایند انها مانند جک های الکترومکانیکی است.

نگهداری جک های پارکینگی در شهر شیراز

سرویس و نگهداری جک های پارکینگی بسته به مکانی که کار میکنند مانند خانه یا کارخانه و مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ متفاوت است. جک های پارکینگی که بر روی درب پارکینگ منزل ها نصب شده اند هر سال باید سرویس شوند و جک های پارکینگی که بر روی درب ورودی کارگاه ها و کارخانه ها وصل هستند  باید هر چند ماه یکبار سرویس شوند.

جک درب پارکینگ در شیراز
خرید جک پارکینگ در شیراز و استان فارس

مزایا استفاده از جک پارکینگ در شیراز 

از مزایا استفاده از جک پارکینگی این است که در هوای سرد و بارانی و هنگامی که مریضی همراه شما است دیگر نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست و بشما میتوانید با فشردن یک دکمه از فاصله 200 متری درب پارکینگ را باز و بسته کند و در صورت فراموش کردن بستن درب پارکینگ جک پارکینگی بعد از یه مدت مشخص بسته میشود. از سوی دیگر از لحاظ تصادف و برخورد درب پارکینگ با خودرو خیالتان راحت باشد چرا که جک های پارکینگی دارای چشمی هایی هستند که در صورتی که جسمی جلوی این چشمی ها قرار گیرد درب پارکینگ به صورت خود کار باز میشود.

ویژگی های ایمنی جک پارکینگی برای شهروندان شیراز 

جک پارکینگی علاوه بر اینکه ایجاد رفاه و اسایش میکند یکی از ارکان امنیت در هر ساختمان است و با استفاده از جک پارکینگی دیگر سارقان نمیتوانند وارد پارکینگ منزل شوند چرا که بازوی این جک های پارکینگی بعد از بسته شدن قفل میشوند و معمولا در هنگام نصب جک پارکینگ قفل برقی هم همراه ان نصب میکنند. که این قفل های برقی به خودی خود یک عامل امنیت است و هنگامی این قفل باز و بسته میشود که اتصال برق به ان متصل شود.

هنگامی که اهالی ساختمان قصد ورود و خروج از ساختمان را دارند با زدن ریموت کنترل اول توسط برق قفل برقی باز میشود  سپس مدار فرمان به بازوی جک پارکینگی و حتی جک های ریلی درستو میدهد که قفل بازو ازاد شود و درب پارکینگ باز شود. البته این رو هم باید گفت که فقط برخی از برند ها دارای بازوی قفل شونده هستند.

نکات مهم هنگام خرید جک بازویی پارکینگ در شیراز 

تمام مشتریان عزیزی که قصد خرید جک درب برقی در شیراز را دارند و استان فارس باید به نکات زیر توجه کنند که عبارتند از:

  • وزن هر لنگه درب پارکینگ
  • عرض هر لنگه دب پارکینگ
  • میزان تردد در روز
  • جو اب و هوایی
  • میزان گرما و سمای هوا
  • توجه به اینکه ساختمان مسکونی است یا تجاری

جک پارکینگی در شیراز

بهترین جک پارکینگ موجود در شیراز

یکی از پرفروش ترین و بهترین جک های پارکینگی در بازار جک پارکینگ ریکسون است که نه تنها در داخل ایران یکی از بهترین جک های پارکینگی بلکه به کشور های حوزه خلیج فارس هم صادر میشود با کیفیت های یکسان پس پیشنهاد اول ما برای شما مشتریان عزیز در شیراز و استان فارس جک پارکینگ ریکشون میباشد.

جک ریلی در شیراز

جک ریکسون

جک ریکسون 400

14,000,000 تومان

دسته بندی نشده

جک ریکسون 600

16,000,000 تومان


ادرس : شیراز خیابان 30متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131 تماس بگیرید 09303502662

12 دیدگاه برای “جک پارکینگ در شیراز

  1. امینی گفته:

    سلام من رفتم این فروشگاه ادرسشون دقیق توی شیراز خیابان 30 متری سینما سعدی خیابان ذوالنوار غربی پلاک 131

  2. امین گفته:

    هفته پیش از این فروشگاه جک پارکینگ خریداری کردم برام نصب کردن به نظرم بهترین فروشگاه جک پارکینگ در شیراز فروشگاه امنیت کالا من ایفون تصویری و دزدگیر هم ازشون خریدم

  3. مبینا گفته:

    اگر صد خرید جک درب برقی در شیراز را دارید به نظرم راه حل شما نصاب ها و جک های این فروشگاه هستش.

  4. اشتراک‌ها: نمایندگی جک میلان در شیراز - امنیت شیراز

  5. اشتراک‌ها: نمایندگی دزدگیر کلاسیک در شیراز - امنیت شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09303502662